אבידור מרכזי בריאות לרגל ולגב – מתי ניעזר בשירותיהם?

כל מי שהתמודד או מתמודד עם כאבי רגליים וגב יודע, מדובר בכאבים שאסור לזלזל בהם. יש להם השפעה רבה על היכולת שלנו לתפקד באופן סדיר ביום יום. בוודאי אם אנחנו עוסקים בפעילות ספורטיבית על בסיס קבוע, בין אם אנחנו ספורטאים מקצועניים ובין אם אנחנו ספורטאים חובבנים.

כאבי רגליים וגב הם משמעותיים, לא רק בגלל שהם יכולים להשפיע על הדרך שלנו להתנייד ממקום למקום באופן עצמאי, בהליכה או ריצה, אלא הם גם משפיעים על כל תנועה ותנוחה שאנחנו מבקשים לעשות. לדוגמא, כאבי גב יכולים להשפיע על היכולת שלנו לעמוד, לשבת ואפילו לשכב בצורה נוחה ושלווה, מבלי שהם יטרידו אותנו. כאבי רגליים, יכולים להקשות עלינו לעשות צעד פשוט.

אנחנו מתמודדים עם כאבים אלו במספר שלבים. השלב הבסיסי ולעיתים גם החשוב ביותר, הוא באמצעות מוצרי הנעלה או מוצרים רפואיים שנועדו לעזור לרגליים ולגב שלנו, עד שהכאבים ייעלמו ונוכל לחזור לתפקוד סדיר. בשביל זה עלינו לפנות לאבידור.

אבידור מרכזי בריאות לרגל ולב מציעים לנו, לא רק קטלוג עשיר של נעליים, מוצרים רפואיים לרגליים ולגב, וכן אפשרות להתאים מדרסים באופן אישי על פי הצרכים שלנו, אלא הם גם מספקים לנו מידע מקצועי ואמין, שירות של אנשי מקצוע מובילים בתחום, ייעוץ מותאם באופן ספציפי לצרכים שלנו ואת כל מה שאנחנו צריכים בשביל להתמודד עם הכאב, לפתור אותו או לחיות לצידו.

 

מה ניתן לקבל מאבידור מרכזי בריאות לרגל ולגב?

אבידור מרכזי בריאות לרגל ולגב הם מרכזים המתעסקים ומספקים פתרונות תנועה ללקוחות הפונים אליהם, על פי התאמה אישית. למשל, אם אנחנו מתמודדים עם כאב בכף הרגל, אזי שאנחנו יכולים לפנות לצוות של אבידור והם ידעו לאבחן את הבעיה ולספק לנו מדרסים מותאמים לנעל. כמו כן, הם ידעו לבנות עבורנו נעליים בהתאמה אישית או להבדיל, להציע לנו נעליים של מותג מוכר שיכול לשרת אותנו.

הרבה מאוד אנשים באופן כללי פנו ופונים לאבידור מדי שנה, על מנת שימצאו עבורם פתרונות תנועה מותאמים. בפרט, הרבה מאוד ספורטאים חובבים ומקצועניים נעזרים בשירותיהם. בזכות הידע, הניסיון וקטלוג מוצרים עשיר, הצוות יכול לספק לכל לקוח את מה שהוא מחפש וצריך.

חשוב לציין, בנושא של נעליים ומדרסים אסור להתפשר. אלו חייבות להיות נעליים איכותיות, נוחות ובטוחות שישרתו אותכם זמן רב, ואלה חייבים להיות מדרסים שנבנו על פי התאמה אישית לכף הרגל שלכם.

 

מי יכול לפנות לאבידור?

בעיקרון כל אחד ואחת יכול לפנות לאבידור ולקבל את השירות הרלוונטי עבורו. צוות המקום מספק שירות לילדים, צעירים ומבוגרים, גברים ונשים, ספורטאים או אנשים שאינם עוסקים כלל בפעילות ספורטיבית, אנשים שמתמודדים עם בעיות ספציפיות או כלליות. כל בעיה המחייבת פתרון תנועה מותאם אישית, תוכלו למצוא כאן.

פריקת כתף
שיקום אורתופדי

אורתופדיה הוא אחד התחומים החשובים ברפואה. האורתופדיה עוסקת במחלות, בפגיעות ובליקוים הקשורים למערכות העצמות והשרירים של גוף האדם, בעיות שהן מנת חלקו של כל אדם

המשך »
שיקום פיזיותרפי לנשים

שיקום לנשים

זה לא פשוט להיות אישה, על רקע מחקרים שונים שמראים שבנות המין היפה נוטות לסבול יותר מכאבים בהשוואה לגברים. לכך ניתן להוסיף בעיות אופייניות לנשים,

המשך »

שיקום לאחר תאונת דרכים

תאונת דרכים עלולה להתרחש כמעט בכל שניה, אפילו שנזהרים. למרבה הצער יש לתאונת הדרכים פוטנציאל פגיעה עצום בגוף האדם, לעיתים עד לרמה של נכות זמנית

המשך »
שיקום בעזרת ריפוי ועיסוק

ריפוי ועיסוק

כמעט כל אדם סובל מכאבים מפעם לפעם, פעמים רבות בשילוב עם פגיעה מהותית ביכולת ההתניידות ובעצמאות שלו. הפיזיותרפיה מציעה שורה ארוכה של פתרונות לבעיות השונות,

המשך »
שיקום לאחר גרידה

פיזיותרפיה דרך קופות החולים

זה לא סוד שהביקוש לטיפולי פיזיותרפיה עלה משמעותית בשנים האחרונות, בישראל ובעולם כאחד. תחום פרה רפואי זה, העוסק באבחון ובפתרון בעיות במערכת התנועה של הגוף,

המשך »
חייגו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!