איך מוט מתח יעזור לכם לשיפור היציבות

כל מי שרוצה להיכנס למשטר אימונים צריך לחשוב על הדרך להשיג לא רק שרירים אלא גוף יציב ומאוזן. אנחנו יכולים להרים משקלים גבוהים, לרוץ למרחקים, אך אם לא נקפיד על מתיחות ונשים דגש על שיפור היציבות שלנו, אנחנו עלולים למצוא את עצמנו ״נתקעים״ מבחינת התוצאות או חלילה אפילו נפצעים. בכתבה זו נבחן איך מוט מתח יעזור לכם לשיפור היציבות.

מוט לביצוע מתח הוא אחד ממתקני הכושר הפשוטים ביותר לשימוש כשאפשר לבצע באמצעותו תרגילים מגוונים ויכולה להיות לו השפעה על סיבולת לב ריאה, בניית שריר והוא יכול לשפר את היציבות שלנו. העיצוב שלו יכול להשתנות, בהתאם למכשיר עצמו כשישנם מוטות שמיועדים לחדרי כושר גדולים ומוטות שיכולים להתאים לכל בית. נציין כי כולם יכולים להיות טובים לתרגול יציבה.

 

איך מוט מתח יעזור לכם לשיפור היציבות בהתייחסות למערכות הגוף השונות

מוט לביצוע מתח הוא אחד ממתקני הכושר היעילים בכל הנוגע ליציבות הגוף. עלינו להסתכל על התרגילים השונים שניתן לבצע באמצעותו ולבנות תוכנית שתהיה מגוונת. בצורה זו נוכל להשיג את היציבות הרצויה כשאלו חלק מהדברים שנשיג במהלך האימון:

 

מוט מטח מחזקת את מערכת הליבה

מערכת הליבה שלנו שומרת על היציבות שלנו. שרירי הבטן חשובים לא רק למראה חטוב אלא גם להגנה על הגב שלנו. ההתנגדות אשר נוצרת בעבודה עם המתח מובילה לשיפור יציבות הליבה, חיזוק שרירי הבטן והרגשה כללית טובה יותר. מוט מתח נותן אפשרות לעבוד על מערכות שרירים שונות בו זמנית.

 

שיפור טונוס שרירים

המתח תורם ליצירת טונוס שרירים כללי ופיתוח השרירים. התוצאה היא שיפור של כלל השרירים ואלו חשובים לשיפור היציבות, הן בזמן האימונים והן מחוצה להם. תוך תרגול במתח אפשר לשפר את הטונוס הכללי שקשור גם ביכולת לאזן את עצמנו במרחב ובמיוחד במהלך פעילות דינמית.

 

רבגוניות בתרגילים

כדי לשפר את היציבות של הגוף חשוב לבצע תרגילים אשר מחזקים את כל קבוצות השרירים. בתוך כך יש לחשוב על הידיים, רגליים, ליבה וגב. מוט המתח מאתגר את כל האזורים הללו ותודות לכך הוא משפר את היציבות הכללית של הגוף כולו.

 

תרגילי מתח עבור אנשים עם בעיות בריאותיות

כדאי לדעת כי באימון נכון גם אנשים עם בעיות בריאותיות יכולים להרוויח מעבודה על המתח. ישנם כל כך הרבה אימונים שניתן לבצע אותם באמצעות המתח ובתוכם: מתח סטנדרטי, CTB, TTB, תלייה על גבי המתח ועוד רבים וטובים. אנשים שיש להם בעיות בריאותיות שונות צריכים להתייעץ עם מאמן כושר או ללמוד לעומק על הבעיה שלהם כדי לוודא כי הם מבצעים את התרגילים הנכונים, בצורה הנכונה.

כמו בכל אימון, כך גם במתח, תרגול נכון וקבוע הוא המפתח להשגת התוצאות הנכונות. שלא כמו אימוני משקולות, במקרה של מתח אנחנו משתמשים במשקל הגוף שלנו בלבד ולכן אנחנו לא מפעילים מאמץ יתר. התרגול מאפשר לנו להשיג תוצאות איכותיות הן מבחינת פיתוח הגוף והן מבחינת היציבה הכללית.

 

מוט מתח הוא הרבה יותר ממכשיר כושר

עצם העובדה שאנחנו מעלים את השאלה איך מוט מתח יעזור לכם לשיפור היציבות. מתקן מתח יכול לזרז את השגת מבנה הגוף היציב והמאוזן וזאת תודות למעורבות של מערכות שונות בתרגילים והיכולת להגביר את הפעילות, מבחינת החזרות וקושי התרגילים לפי היכולת והצורך.

בספורט סטוק אנחנו מתמחים במכשירי ומתקני כושר אשר מובילים לתוצאות. הצוות שלנו שמח לעזור לכל לקוח ולקוחה לקבל את ההחלטה בנוגע לרכישה המתאימה. אם המטרה היא לשפר את הכושר והיציבה, זה הזמן ליצור קשר.

פריקת כתף
שיקום אורתופדי

אורתופדיה הוא אחד התחומים החשובים ברפואה. האורתופדיה עוסקת במחלות, בפגיעות ובליקוים הקשורים למערכות העצמות והשרירים של גוף האדם, בעיות שהן מנת חלקו של כל אדם

המשך »
שיקום פיזיותרפי לנשים

שיקום לנשים

זה לא פשוט להיות אישה, על רקע מחקרים שונים שמראים שבנות המין היפה נוטות לסבול יותר מכאבים בהשוואה לגברים. לכך ניתן להוסיף בעיות אופייניות לנשים,

המשך »

שיקום לאחר תאונת דרכים

תאונת דרכים עלולה להתרחש כמעט בכל שניה, אפילו שנזהרים. למרבה הצער יש לתאונת הדרכים פוטנציאל פגיעה עצום בגוף האדם, לעיתים עד לרמה של נכות זמנית

המשך »
שיקום בעזרת ריפוי ועיסוק

ריפוי ועיסוק

כמעט כל אדם סובל מכאבים מפעם לפעם, פעמים רבות בשילוב עם פגיעה מהותית ביכולת ההתניידות ובעצמאות שלו. הפיזיותרפיה מציעה שורה ארוכה של פתרונות לבעיות השונות,

המשך »
שיקום לאחר גרידה

פיזיותרפיה דרך קופות החולים

זה לא סוד שהביקוש לטיפולי פיזיותרפיה עלה משמעותית בשנים האחרונות, בישראל ובעולם כאחד. תחום פרה רפואי זה, העוסק באבחון ובפתרון בעיות במערכת התנועה של הגוף,

המשך »
חייגו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!