פיזיותרפיסט פרטי מחיר


פיזיותרפיסט פרטי מחירטיפולי פיזיותרפיה נדרשים עבור מגוון בעיות רפואיות כמו בעיות גב, בעיות נוירולוגיות שונות ועוד. ניתן לקבל טיפולי פיזיותרפיה מטעם קופת חולים או במכוני פיזיותרפיה פרטיים. למה כדאי לבחור בפיזיותרפיסט פרטי וכמה זה עולה? על כך במאמר הבא.   

 

פיזיותרפיסט פרטי מחיר- מהי פיזיותרפיה?

פיזיותרפיה היא מקצוע פרא רפואי העוסק באבחון, טיפול ומניעה של בעיות תנועה ובעיות גופניות שונות. אנשים שנפגעו כתוצאה ממחלה, פציעה, ניתוח או כל אפשרות אחרת, יוכלו לעבור טיפול פיזיותרפיה ולחזור לתפקוד מלא. הפיזיותרפיה נותנת מענה עבור בעיות אורתופדיות, נוירולוגיות, מחלות נשימה ובעיות בתפקוד המערכות הפנימיות.

פיזיותרפיסט הוא אדם בעל תואר אקדמי ורישיון מטעם משרד הבריאות שמטפל בפיזיותרפיה. ניתן לבחור פיזיותרפיסטים במגוון תחומי התמחות שונים. הפיזיותרפיסטים, למעשה פועלים מההשקפה כי כאשר מכווינים את הגוף לכיוונים הנכונים והמתאימים לו, הגוף הוא בעל יכולת ריפוי ושיקום עצמית מדהימה.

פיזיותרפיסט פרטי מחיר- מה ישפיע על המחיר?

המחיר של פיזיותרפיסט פרטי מומלץ מושפע ממספר גורמים שונים. קודם כל יש לקחת בחשבון כי אם תבחרו בפיזיותרפיסט פרטי, הטיפולים יהיו יקרים יותר מאשר טיפולים במסגרת קופות החולים. אך גם במסגרת הטיפולים הפרטיים יש הבדלים במחיר. אז מה ישפיע על המחיר?

  • תחום ההתמחות- לא כל פיזיותרפיסט מומחה לכל בעיה. קיימים תחומי התמחות שונים כמו רגליים, גב, רצפת אגן וכדומה. כאשר צריכים פיזיותרפיסט פרטי מתחום התמחות מסוים יכולה להיות לכך השפעה על המחיר. 
  • ותק- הוותק של הפיזיותרפיסט ישפיע על המחיר שלו. ככל שלפיזיותרפיסט יש יותר ניסיון וכל שיש לו ביקוש רב יותר, כך המחירים שהוא ייקח יהיו גבוהים יותר. 
  • טיפולים ביתיים- ישנם מקרים, במסגרת טיפולי פיזיותרפיה שיקומית, שיש מטופלים שלא יכולים להגיע לקליניקה מסיבות שונות כמו הקושי ללכת או לרדת במדרגות. במצב כזה ניתן לקבל טיפולי פיזיותרפיה ביתיים. הטיפולים הביתיים ניתנים רק עם פיזיותרפיסט פרטי והם מאפשרים למטופל לקבל טיפול בסביבה הטבעית שלו. כך גם ניתן להתאים את סביבת המגורים למחייה עבור המטופל. בדרך כלל הטיפולים הביתיים יהיו יקרים יותר שכן המטפל מגיע לבית המטופל. 
  • כמות טיפולים מראש- לעתים, על מנת להוזיל עלויות במסגרת הטיפולים הפרטיים ניתן לרכוש סדרת טיפולים מראש. כך ניתן לקבל מחיר מוזל עבור כל טיפול בפני עצמו. אך יש לקחת בחשבון שלא תמיד יודעים לצפות את כמות הטיפולים הנדרשת מראש ויכול להיות מצב בו תרכשו יותר טיפולים מן הנדרש. 

 

פיזיותרפיסט פרטי מחיר- אז מה המחיר?

כפי שהבנו, קיימים גורמים שונים שמשפיעים על המחיר של פיזיותרפיסט פרטי ולכן קשה לענות באופן חד משמעי כמה יעלה טיפול. בממוצע, טווח המחירים של טיפול אצל פיזיותרפיסטים פרטיים ינוע בין 250 ל-350 שקלים כולל מע"מ. משך זמן הטיפול אצל פיזיותרפיסט פרטי נע בין 45 ל-60 דקות. 

שימו לב- בדרך כלל המפגש הראשון הוא מפגש היכרות שכולל אבחון והערכה קלינית של המטופל. מהסיבה הזו ברוב המקרים המפגש הראשון יארך מעט יותר זמן וכך גם יעלה יותר. 

 

פיזיותרפיסט פרטי מחיר- למה כדאי פיזיותרפיסט פרטי?

טיפולי פיזיותרפיה עם פיזיותרפיסט מטעם קופות החולים כוללים תורים ארוכים וטיפול קצר של כ-15 דקות. לעומת זאת, עם פיזיותרפיסט פרטי ניתן לקבל טיפולים במענה מהיר יותר ומשך הטיפול יהיה ארוך וינוע בין 45 ל-60 דקות. כמו כן כאשר עוברים טיפול פיזיותרפיה עם פיזיותרפיסט פרטי עוברים את התהליך כולו עם אותו מטפל. כך המטפל יודע היכן התחלתם, לאן הגעתם, מה קצב ההתקדמות שלכם ויוכל לתת לכם מענה על שאלות והתייעצויות בצורה מלאה שתואמת אתכם ואת המצב שלכם. בנוסף, בקופות החולים יש הגבלה על כמות הטיפולים שכל מטופל יכול לקבל. לעומת זאת, בטיפולי פיזיותרפיה עם פיזיותרפיסט פרטי אין הגבלה על כמות הטיפולים הנדרשת וכל מטופל יקבל את מלוא הטיפולים להם זקוק. 

דבר נוסף הוא היחס האישי של המטפל. בטיפולי פיזיותרפיה מטעם קופות החולים, בדרך כלל מספר מטופלים יקבלו טיפול בו זמנית. לעומת זאת, עם פיזיותרפיסט פרטי ניתן למטופל אחד בכל זמן נתון ומאפשר לכם להנות מיחס אישי יותר. 

בטיפולי פיזיותרפיה פרטיים ניתן לבחור במטפל מתחום התמחות מסוים. לדוגמא, אם אתם לאחר ניתוח החלפת ברך, תוכלו לבחור בפיזיותרפיסט פרטי מתחום ההתמתחות הזה ולדעת שתקבלו את הטיפול הטוב והמקיף ביותר. 

מכוני הפיזיותרפיה הפרטיים בדרך כלל יהיו מצוידים בציוד חדשני, אביזרים חדשים וטכנולוגיות מתקדמות הרבה יותר מאלה של קופות החולים.

מהסיבות הללו, כדאי לבחור בפיזיותרפיסט פרטי. אך החיסרון המרכזי וגם זה שמונע מרבים ללכת לטיפולים פרטיים הוא המחיר. 

 

פיזיותרפיסט פרטי מחיר- למה צריך?

טיפולי פיזיותרפיה נותנים מענה על מספר מטרות- 

  • הורדה או הקלה של הכאבים מהם סובל המטופל.
  • שמירה וחיזוק של השרירים של המטופל. 
  • מניעת ניוון של האזורים הפגועים. 
  • טיפול בטווחי התנועה. 
  • שיקום התחושה של המטופל.
  • שיפור היציבה של המטופל. 
  • תרגול שיווי משקל למניעת נפילות.

ועוד. 

פיזיותרפיסט פרטי מחיר- כמה טיפולים צריך?

אין תשובה חד משמעית עבור כמות הטיפול הנדרשת והתדירות הנדרשת עבור טיפולי פיזיותרפיה. במצב אידיאלי מומלץ לבצע טיפולי פיזיותרפיה כל יום עם המטפל ואף לתרגל באופן עצמי. אך ברוב המקרים זה לא מתאפשר מסיבות שונות. לכן, קודם כל ההמלצה שלנו היא להתחיל טיפול פיזיותרפיה פרטי כמה שיותר מוקדם ולבצע טיפולים בתדירות גבוהה. 

רוב המטופלים, לפחות בתחילת הטיפול, יעשו 1-3 טיפולים בשבוע. אך, גם אם אתם מגיעים לתרגול פעם אחת בשבוע חשוב מאוד לתרגל באופן עצמאי. התרגול העצמאי הוא זה שיעזור לכם להגיע לתוצאות טובות, לחזק את השרירים, לשפר שיווי משקל, לשפר סיבולת ולחזור לתפקוד מלא ככל הניתן. התרגול העצמאי יתבצע על פי הנחיות הפיזיותרפיסט. 

טיפול פיזיותרפיה יכול להתחיל כבר במהלך האשפוז בבית החולים. לדוגמא, אדם שעבר שבץ, יוכל להתחיל את הטיפול כבר בזמן האשפוז.  

פריקת כתף
שיקום אורתופדי

אורתופדיה הוא אחד התחומים החשובים ברפואה. האורתופדיה עוסקת במחלות, בפגיעות ובליקוים הקשורים למערכות העצמות והשרירים של גוף האדם, בעיות שהן מנת חלקו של כל אדם

המשך »
שיקום פיזיותרפי לנשים

שיקום לנשים

זה לא פשוט להיות אישה, על רקע מחקרים שונים שמראים שבנות המין היפה נוטות לסבול יותר מכאבים בהשוואה לגברים. לכך ניתן להוסיף בעיות אופייניות לנשים,

המשך »

שיקום לאחר תאונת דרכים

תאונת דרכים עלולה להתרחש כמעט בכל שניה, אפילו שנזהרים. למרבה הצער יש לתאונת הדרכים פוטנציאל פגיעה עצום בגוף האדם, לעיתים עד לרמה של נכות זמנית

המשך »
שיקום בעזרת ריפוי ועיסוק

ריפוי ועיסוק

כמעט כל אדם סובל מכאבים מפעם לפעם, פעמים רבות בשילוב עם פגיעה מהותית ביכולת ההתניידות ובעצמאות שלו. הפיזיותרפיה מציעה שורה ארוכה של פתרונות לבעיות השונות,

המשך »
שיקום לאחר גרידה

פיזיותרפיה דרך קופות החולים

זה לא סוד שהביקוש לטיפולי פיזיותרפיה עלה משמעותית בשנים האחרונות, בישראל ובעולם כאחד. תחום פרה רפואי זה, העוסק באבחון ובפתרון בעיות במערכת התנועה של הגוף,

המשך »
חייגו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!